Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

onsdag 16 februari 2011

Usch!!

Nu sover Tove igen och jag sitter här.. Sliten men inte så trött så jag kan sova.. Sen vet man ju aldrig hur länge Tove sover, ibland inte ens 30 minuter ens och väldigt sällan kan det bli 2 timmar!

Gjorde mer mat till Tove idag eftersom att hon inte är så glad i fisken :P Och inte så himla glad i köttfärssåsen heller eftersom att där e massa 2 cm långa spagetti bitar i ;) Känslig flicka! :)

Oops, glömde bort att jag började skriva här! De va en timme sen :P Haha.. Aja jag fortsätter väl nu då ;)
Jag gick upp och hämtade Tove 15.30 men hon sov vidare i min famn till 16.10 ungefär.. Hon hade nog kunnat sova en stund till men jag väckte lite på henne och ändrade ställning på henne lite.. Nu är hon pigg och glad igen :)

Hon bara älskade maten jag gjorde innan! Hon fick en smakis på en sked och hon anföll den, så jag fick ge henne en tallrik istället :P Hehe
Kul när hon visar så tydligt att det är gott :) Kan ju meddela att hon visar precis lika tydligt när hon inte tycker om det! Hehe

Kollar på Gordon's kitchen nightmares
Fy för säger jag bara!!

Inga kommentarer: