onsdag 2 mars 2011

Heldag :)

Vi vaknade 06.48, eller jag vaknade då att att de knackades på dörren och telenonen ringde här nere.. Hade en soffgäst :P Hehe. Tove vaknade strax efter de, så när hon började bli trött visade klockan 09.40. Då la jag henne och tänkte att de blir lagom till dagens utflykt. För hon brukar ju inte sova mer än en timme oftast. Idag vaknade hon typ 5 sekunder innan jag hörde Maria tuta här utanför! Så Tove sov i mer än 2 timmar! :)

Maria kom och hämtade oss 12.00, då bar det av till Skövde :) Vi parkerade bilen på sandtorget för att äta lunch inne på commercehuset [stavning?], blev dock ändrade planer då ena stället va flyttat [borta helt enkelt :O] och så va de fullsatt på de andra! Så blev MC Donalds ;) Men de va ju givetvis fullt där med :P Så är de ju när man, precis som alla andra ska äta lunch 12.30!! :D Men vi kom fram till att vi skulle ge barnen mat först och sen beställa till oss. Så när barnen fått mat va de ingen kö :) Nästan.

Kom fram till Arena [badhuset] runt 13.30. Vi badade i stora bassängen, vågor fanns också :P Haha.. Dock satt i väldigt långt upp i bassängen då eftersom de fylldes på med massor av folk då och blev ju rätt höga vågor ;)
Åkte en rutschkana med, brant jäkel och fort gick de ner! Haha.. Men de gick bra ändå, va nog jag som va mest rädd då jag sett maria och axel åka strax före :P haha
Sen gick vi till barn bassängen och satt vid draken. Va även en runda i bubbelpoolen :) De va varmt och gott för oss innan vi begav oss mot omklädningsrummet.
Då va klockan nästan 15.00 :O Vart tog den tiden vägen!? Det jag saknade i omklädningsrummet och duschrummet va något att lägga Tove på! Är ju van vid att det finns såna skötbäddar och baljor från babysimmet. När vi duschade så fanns där en matstol, 1!!
Tycker det är lite dåligt då det faktiskt fanns en del små barn. Glömde säga ifrån om det när vi gick ut också, fan!

Så kul vi har haft! :) Tove blev så trött att hon nästan somnade i min famn när vi satt i bubbelpoolen ;) Vi hann knappt sätta barnen i bilstolarna innan dom sov :) Så tror dom också hade kul idag :D
Snart börjar ju babysimmet igen :) Den 24 mars! Snart. Haha, nästan iaf ;)











Toves badkläder.
Dock är byxorna lite små i
ljumskarna så vi kör på
baddräkten nu :)

Inga kommentarer: