Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

torsdag 7 april 2011

Dagen som varit

Var en trevlig dag på Arken idag :) Många trevliga människor! Inte bara min lilla prinsessa som var snorig i dessa tider. Många näsor att torka ;) Men de flesta barn var pigga och glada ända, fullt ös hela tiden. Så skönt när det tunnas ut vid 14-tiden, då de flesta går hem ;) Givetvis är det kul innan också men kan bli lite rörigt med för många barn överallt. Men orkar man inte med lite stök så får man väl stanna hemma? ;) Hehe
Linssoppa serverades idag, kryddig och god :) Dock är jag ingen fantast av linser men den var som sagt god ändå.

När jag sen kom hem hängde jag upp tvätten som jag satte igång på förmiddagen. Har tvättat två maskiner till efter det, har bara den ena kvar att hänga upp och den stora baljan [ni vet den jag köpte till Tove som hon skulle bada i?] överfull med rentvätt som ska bäras upp av den som orkar ;)
Städade undan lite i köket också. Så ikväll orkade inte jag göra någon mat i alla fall! Så det fick bli den som var kvar, alltså Hampus [Per kollar hockey, hemma i soffan]. 
Blir egen komponerad pizza med kebab och lite sånt gott :) Tror nog att den är klar när som helst. Inte för att jag är speciellt hungrig, men tror nog att både Per och Hampus är det!

Gå ner i källaren och hänga upp tvätten, snoka lite mer på internet och sen sova.

Natti natt ni underbara.

2 kommentarer:

♥TrollMorsan♥ Mamma till 11 Troll♥ sa...

Underbar dag! Godnatt!

Kram kram

Melinda - mamma till Julia sa...

Jag har nässpray till henne men det är så svårt att träffa hennes små näsborrar när hon inte tycker om det. Hela tiden vända och vrida på huvudet, men jag håller på tills jag vet att i alla fall någon liten droppe har kommit in! Tidigare i dag testade jag även sådana där droppar som hon hade när hon var mindre, jag tänkte att det kanske är lättare att droppa i dem än att försöka spraya in det! Jag tror att det hjälpte lite :)

Jag kör suppar till Julia, har faktiskt aldrig provat flytande? Funkar det bra? Har faktiskt hört att det ska vara ganska gott :O
kram =)