Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

onsdag 20 april 2011

Sälja eller inte sälja?

Åker nog inte in tidigare till Skövde idag, får bli nästa vecka. Men däremot ska jag lägga ut vagnen och babyskyddet på blocket. Tar emot lite med vagnen då jag är supernöjd med den! Men svårt att få plats i bilen ju :/ Och så har jag hittat en mindre som säkert också är bra. Ska in till butik och provköra och sånt. Kanske åker idag ändå? Så jag inte säljer min underbara vagn och så är den nya skit. Jo, de blir nog så!
Har presentkort på 500:- där och ny kostar den 1200:- har jag för mig. Behöver ju inte ha den monterad! De kan jag göra själv. Läste någon stans att dom skulle ha typ 1500:- för monterad vagn. Hur svårt kan de vara? Den kan väl inte komma i massa småbitar, eller?

Babysim idag :)

Har nyss dammsugit och ska slänga i en maskin tvätt snart. Ta upp den rena tvätten också så jag kan vika in den, ska prova bikiniöverdelen jag hittade också. Kanske passar den bättre?
Sätta in de sista i diskmaskinen och starta den med. Hade behövt att torka golven med men får nog köpa ny mopp först. Inte skaftet utan den andra, den man blöter och torkar med? Haha.
Syns dock inte att jag plockat upp från golvet här för Tove har tömt byrålådan på papper och slängt de på golvet ;)

Inga kommentarer: