Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

fredag 27 maj 2011

Bokstaven [E]

Energi knippe, kan man kalla Tove! :P Hon går med sin lära-gå-vagn och gnäller om vartannat ;) Eller gjorde, nu ligger hon i sin säng. Envis som hon är förstår hon inte att bäst är att sova! Men hon somnar nog snart :) Låter så i alla fall.

Ensam känner jag mig ibland. Inte många vänner [inte för att det behövs!] och gör massor här hemma som jag kanske helst velat dela på. Men det är ju en annan femma. Ska ställa mig och fixa disken nu och sen ner och hänga upp tvätten som inte heller den hänger sig själv!
Borde vika in alla tvätt med för det är tomt i garderoberna nu! Vi har ingen skittvätt så det är ju inte där den är. Utan den ligger i tvättkorgar både uppe i sovrummet och här nere i hallen. Ser för jävligt ut, men jag orkar inte bära upp den. Alldeles för tung! Är en sån hög trådback, en kvadrat på en meter! och den är proppfull med tvätt.
Måste fixa de NU eftersom de kommer folk och kollar på katter i helgen, kanske redan idag! :O

Enkelt är inte livet alltid. Man kan inte leva på en räkmacka hela livet. Men vissa tror uppenbarligen att det kommer funka? Men så länge det finns folk som går med på det så kommer ju vissa kunna göra så utan problem!
Blir andra bullar sen.

1 kommentar:

♥TrollMorsan♥ Mamma till 11 Troll♥ sa...

Bra inlägg!! Känner mig också ensam ibland, tur vi har varann du och jag :)

Kram på dig min vän!