Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

fredag 27 maj 2011

Buzzador

Jag har som jag sagt tidigare Buzzat Nestlé Jogolino Persika/Banan. Vi fick 8 paket med 4st i varje. Nu har vi två paket kvar ;) Dom är populära! Vi har gett bort en del till andra med barn i samma ålder så därför dom gått åt snabbare ;)
Så himla smidigt att ha med sig ut då dom inte behöver vara i kylen. Funkar lika bra i skafferiet :)
Vi kommer fortsätta köpa dessa när dom är slut. Kanske prova på den andra smaken också? Säkert mumsig den med :)


Här kan du läsa mer om vad det innebär att vara en buzzador.
Gå med du också! Följ länken nedan och glöm inte fylla i mitt användarnamn så det framgår att det är jag som har bjudit in dig :) [mitt användarnamn som buzzador är hanniie1]
Länk  


Det kan ta ett tag innan du får erbjudanden men det är bara att hålla ut, du får snart erbjudanden som passar för just dig och de intressen du valt :)

Inga kommentarer: