Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

lördag 28 maj 2011

Bokstaven [F]

Festligheter ska vi på ikväll när dom slutat jobba här på gården :) Vi ska sova där, det blir ju enklast eftersom vi åker när det redan är sovdags för Tove.

Förflutna, man har massor som man gjort och kanske ännu mer som man ångrar man inte gjort. Men allt man gör leder ju till något så man ska inte ångra något anser jag!

Förtroende, det är svårt. Hur vet man vem man ska ge sitt förtroende? Vem som är värd det?

1 kommentar:

♥TrollMorsan♥ Mamma till 11 Troll♥ sa...

Väldigt roligt sätt att blogga på! Undra om jag ska testa (??) Åh festligheter vad skoj!! Ha en riktigt trevlig kväll nu då!! Stort Tack för igår också. Ja det där med förtroende kan vara jobbigt. Vill bara att du ska veta att jag finns här och hos mig kan du lita på att du kan ha förtroende! Mängder med kramar till er!

Ps. KIka in dockan i min blogg ;) Är det okej?

Kraaaaaaam