Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

måndag 16 maj 2011

Dessa dagar

Har tänkt att jag skulle uppdaterat här ett tag nu men så har jag inte riktigt tid när jag kommit på något bra att skriva. Nu när jag har tid har jag också glömt vad jag ville skriva! Bara jag som har det så? ;) Tror dock inte de! Hehe
Större delen av helgen har spenderats med vänner. Kul! :) Det som har varit mindre kul i helgen är att Tove har varit kass i magen och haft ONT av kommande tand/tänder. Haft lite feber från och till också. Även matvägrat! Usch :(
Igår kväll vände det och de va skönt för oss båda kan jag säga! Tanden spricker igenom vilken dag som helst, dock ser jag en till där nere som är på väg upp. Hoppas hon inte reagerar såhär på fler tänder! Hon har ju inte gjort de med dom andra. Men det är ju å andra sidan flera olika tänder också.

Ska fixa med lite foton imorgon om det finns tid för det. Ska jobba imorgon med ju. Längre dag dessutom. Eller kanske bara en timme längre men det beror helt på hur lång tid det tar när jag är iväg. Börjar 08.00 i alla fall. Sen får vi se om det är till 12 eller 13.

Nu ska jag fixa inne hos kattungarna och även ta hand om disken. Den sköter ju inte sig själv! Attans. De gör ju inte ens tvätten, suck! Så den får jag ta tag i imorgon.

Natti natt.

1 kommentar:

♥TrollMorsan♥ Mamma till 11 Troll♥ sa...

Hoppas lillskruttan mår bättre och att det inte blir så med resterande tänder!!
Ha det gott!!

Kram på dig!