Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

lördag 7 maj 2011

Idag

Idag är det jobbe-lördag. Så jobbar mellan 10.30-14.30, inte så länge med andra ord men det är en bra början! För vecka 25 drar ju sommarjobbet igång och sen är det bara att komma ut i arbetslivet igen. Med långa arbetspass :P
Ska försöka jobba natt, då det passar oss bäst. Och då slipper man ju den tidiga morgonen och den sena kvällen! Skööööönt..

Hoppas på att få svar om Toves dagisplats nu snart också, men dom sa ju att hon fått plats där men alltid bäst att ha det på papper ;) Och så vill jag veta hur det blir med vårdnads bidraget. Men de postade jag ju i veckan så de kanske tar ett tag innan jag får papper om det.

Ikväll ska vi till Pers mamma och familj :) Men innan dess ska som sagt jag jobba, Per ska jobba och ha Tove när jag jobbar. Vi ska hämta Hampus i Skövde.
Fixa med disk och tvätt också.

Inga kommentarer: