Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

söndag 8 maj 2011

Schackrutor

GLÖM INTE TÄVLINGEN JAG HAR OM bloggsvar SOM AVSLUTAS FREDAGEN DEN 13 MAJ! Läs mer om det här :)

Idag har jag installerat den externa hårddisken jag fick av pappa :) Fört över fotona dit så nu ska jag bara sortera och döpa om alla foton så det blir som på den förra datorn! Lättare att ha det så tycker jag :) Dock inte så himla kul att behöva GÖRA OM det. Men vad gör man inte ;)
Ska nog få plats med mina foton på den, totalt har jag nog 1500 bilder? Eller är det fler? Hmm. Men hårddisken är på 1,5 TB :) Så den ska nog räcka ett tag :)

Vi var ute en stund med, gungade och lekte i gräset på en filt :)

Bakade schackrutor innan, ville gjort kärleksmums/snoddas men hade ingen mjölk och det skulle man ha i smeten. Lite otur att bo på en mjölkgård och inte ha någon mjölk hemma ;) Men dom hade nyss hämtat så tomt i tanken ju :P

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅHH vad jag ÄLSKAR bilden i headern!! :D Hon måste va stolt över sina fina tänder med tanke på hur hon lyfter på överläppen :O Haha. Synd med bakandet, samma här.. kom på massa jag kunde baka fast det är ganska tomt i skåpen, men när jag väl gick igenom recepten ordentligt så upptäckte jag att det inte alls gick :/ BLÄ! Handla ngn dag i veckan ska jag göra!! Puuuuuuss <3