Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

onsdag 8 juni 2011

Bokstaven [O]

Ordning försöker jag hålla här hemma. Men inte så lätt alltid då vi båda [alla tre] är duktiga på att ta fram saker och inte lägga tillbaka dom ;) Toves grejer plockar jag alltid undan efter hand under dagen och sen de sista när jag precis lagt henne. Konstigt att man inte kan göra så med sina egna saker!?

Orsak, jag tror att allt sker av en orsak/anledning. Man kanske inte gillar de just då de händer men i slutändan leder det nog till något bra! Så ni [vi] som får en massa motgångar hela tiden, se fram emot en ljusare framtid! ;)
Frågan är bara NÄR framtiden börjar? Är det imorgon? På ett sätt så är ju framtiden imorgon. Men jag tror framtiden ligger lite längre bort än så!

Ondskan, den filmen har jag hemma. På VHS ;) Hade en video att kolla på VHS:er med innan, men den, ja den, den gick sönder!

1 kommentar:

♥TrollMorsan♥ Mamma till 11 Troll♥ sa...

Bra skrivet! Tänker på er! Saknar er trots att det inte var länge sen vi sågs ;)

Mängder med kramar till er!