Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

måndag 6 juni 2011

Bokstaven [N]

Nätter ska jag jobba ena perioden i sommar. Börjar midsommar helgen. Men går inte på förren på söndagskvällen :P Men är ju ändå midsommar helg! Ska försöka satsa på att jobba enbart nätter sen när sommaren är slut och Tove börjat på dagis. Tror att det passar vår familj bäst. För det blir ju svårt att jobba kvällar för mig eftersom att Per jobbar som han gör. Även dagarna blir svårt, eller kanske inte svårt men det blir så långa dagar för Tove då. Eftersom att om jag har rapporten så slutar jag 15.45 och kan vara på dagis runt 17.00. Då dom även stänger. Och jag börjar ju antingen 06.45 eller 07.00 på dagarna och dom öppnar dagis 06.30. Så Per hade fått lämna då, det i sig funkar ju men han har ju inte något körkort. Är förvisso bara 3km till dagiset men det tar ca. 35 minuter att gå dit och så ska man ju hem också. Tar lite för mycket tid när han också ska jobba.
Men det går ju en period, vi får se hur vi gör helt enkelt ;)

Navelpiercing har jag. Har haft den sen jag var 15år så det är ju några år ;) Snart 9år sen! Jisses de va inte igår de! Haha

Nestlés Jogolino Persika Banan har vi fått prova via Buzzador. Dom var mumsiga! Tove tyckte de alltså :P Och de barnen som fått prova dom har också gillat :) Naturligt sött och gott. 
Gå med du också! Här kan du anmäla dig och skaffa dit ett eget konto. Du får sedan erbjudanden som passar just dig. Dock kan det ta ett tag för vissa men det är ju bara för du får ett erbjudande som passar och inte bara ett i högen! 
Glöm inte att ange mitt användarnamn när du anmäler dig ;) Hanniie1

1 kommentar:

♥TrollMorsan♥ Mamma till 11 Troll♥ sa...

Blir spännande att se hur det blir med arbetstider och dagis för lilla sessan!! Gulleplutten börjar bli stor!

Kram på er!