Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

torsdag 16 juni 2011

Bokstaven [W]

 Welcome- Välkommen på engelska ;)

 Wahlström heter våra vänner i efternamn :)

William heter min minsta lillebror. Saknar honom! Synd att situationen är som den är.


Idag va det information på jobbet i Falköping. Börjar ju snart! Går brevid imorgon på dagen, onsdag kväll går jag också brevid och så börjar jag jobba på söndag natt. Eller jag börjar ju på kvällen men jag jobbar ett nattpass ;)
Så nu börjar allt falla på plats igen. Så får vi se hur livet som jobbande småbarnsmamma är :) Ska nog funka kanon!
Kanske någon annan stans än Falköping? Vem vet.. Fick ett annat erbjudande idag, men får se hur de blir. Är lite längre dit men kanske är bra ändå? :)
Kul att man är uppskattad i det man gör! Värmer :) Då jobbar jag inte för intet i alla fall :D

2 kommentarer:

♥TrollMorsan♥ Mamma till 11 Troll♥ sa...

Roligt med jobberbjudanden :)
Tack för ikväll!

Kram på dig!

Carolina sa...

Hej, jag vill tipsa om en tävling i min blogg - man kan vinna ett presentkort på 300 kronor i den fantastiska butiken Mamsell K - kika gärna in och var med! :-)