Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

lördag 16 juli 2011

3 av 3

Har varit en runda i Tidaholm idag, pantade flaskor/burkar och köpte tvättlappar ;) Min skitunge [bokstavligt talat!] behöver ju bli ren i rumpan :P

Har sovit en del idag med.. Eller först mellan 9-13.30 ungefär och sen när Tove sov 14.40-16.10 :)
Får se om jag lägger mig när jag lagt henne. Beror ju på hur hon somnar, om hon somnar direkt eller ligger och gnäller.

Jobba natt 3 av 3 inatt. Sen har jag bara två nätter kvar nästa vecka sen är det dag/kväll som gäller. Lite tråkigt men så är det. Fanns ju inte natt andra perioden till mig. Så är det när man inte söker i tid, glad att där fanns något till mig över huvud taget :)

Vet inte annars vad jag ska skriva..
Ska fira P och Tove imorgon. Mest P kanske ;) Tove har ju redan blivit firad av en del :) Ska dit på förmiddagen/lunch imorgon :) Till svärmor alltså.

Inga kommentarer: