Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

måndag 25 juli 2011

Då har jag jobbat första dagen på andra perioden nu i sommar. Är ju lite ovant att komma till jobbet klockan 07.00 när det är då jag brukar gå hem ;) Men det ska nog gå bra detta med. Lite segt är det ju på morgonen men så är det för de flesta.
Jobbar massor denna veckan och halvvägs in på nästa. Eller nåt. Är bara ledig på onsdag denna veckan och nästa vecka ska jag vara i Hjo på måndagen [planera inför hösten] och sen jobbar jag 3 pass i Falköping. Så här är det fullt upp!

Idag hade Per och Tove sovit till 9.30!! Dock inte i ett streck men nästan, Tove vaknade till som vanligt vid 8.30 men somnade sen om ;) Typiskt när jag fick gå upp 06.00 :( Men så är det ju.

Just nu sitter hon på mattan och äter kaka [kex] och dricker mjölk. Har gjort en hemmablandning till henne, är inne på andra prov-dagen nu ;) Än verkar hon inte ha ont av det i alla fall och det är ju skönt! :)
För er som inte hängde med nyss så har jag blandat mjölk man köper i affären [ca. 75%] med mjölken vi hämtar in från tanken [25%]. Ska börja vänja henne vid den nu tänkte vi. Men i lugnt tempo. Så får vi se om hon reagerar på den eller inte.












Tove tog sina första steg igår :D Så duktig! Jag hade tur som höll på att filma henne och hade inte stängt av så jag fick med de allra första stegen :)
Ville laddat upp videon men det gick inte! :(


Köpte lite på rean, har ju presentkort på H&M ;) Men egentligen vill jag ju ha en bikiniöverdel som är som en vanlig BH men det finns inte! Bara på sommaren man kan bada och köpa bikinisar tydligen. Så det fick bli tre stycken andra, bara för jag inte kunde välja!! Men tre bikiniöverdelar för 105:- totalt är ju helt okej ;) En solhatt till vår skatt fick också följa med hem ;) Den vi har är en med snöre och det är ju bra men skärmen är så slapp, säger man så? Men den har ingen spänst i alla fall och bara hänger :P Inte så kul. Denna ska föreställa en nyckelpiga :)

Inga kommentarer: