Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

onsdag 27 juli 2011

Grattis på födelsedagen!

Till mig själv ;) Haha. Jodå, jag blir 24år idag. Har nästan slutat räkna, på typ 19 :P Men lite svårt när min 5år yngre lillebror fyllde 19 tidigare i år. Då blir det svårt att försvara att man själv också är 19 :P haha. Får väl helt enkelt gilla läget och acceptera att även jag blir ett år äldre varje år! Koncentrera mig på Toves år istället och mindre på mina ;)
För hon blir ju också större för varje år som går även om hon bara varit hos oss i ett år så har det ju hänt otroligt mycket på detta året! Ofattbart. Men samtidigt helt otroligt. Vet att jag har skrivit om detta innan men jag kan verkligen inte fatta att hon är här hos oss. Hon är vår, bara vår! Underbart att se henne utvecklas från ett litet knyte på 3415g till hennes nu 10445g. Det händer en hel del på bara ett år som ni ser.

En annan sak som är rätt komisk:
27/7, jag fyller år.
31/7, william fyller år [minsta lillebror].
4/8, mamma fyller år.
8/8, mormor fyller år.
12/8, Per fyller år.
Lägg märke till att det skiljer 4 dagar mellan våra födelsedagar, rätt tufft :P

Annars händer det inte så mycket idag. Vi pratade lite om Tibro mini zoo men det får bli en annan dag då Per måste jobba. Han är ju inne massor denna veckan eftersom att jag jobbar massor! ;)
Är inne på första veckan på andra perioden nu i sommar. Och har därmed börjar jobba på dagen/kvällen istället. Därför som Per får vara inne mer på dagen/kvällen. Men det går ju en kort period och det är just vad det är. Väntar hem min lillerbor [H] nu till helgen. Så då kommer han att ha Tove när jag jobbar och Per inte kan vara inne.

Annars känns det jättebra att åka och jobba, när man vet att dom har det super bra hemma :)

Det är föresten 7-sovare-dagen idag. Någon som visste? Sover man länge/för sover sid denna dag kommer man att göra det i ett helt år framöver. Sägs det! ;) 7-sovare-dagen togs bort som helgdag [?] år 1900. Så det är ju ett tag sen ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis i efterskott. Hoppas du hade en bra dag med familjen. / Connie