Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

lördag 30 juli 2011

Monster?

Ikväll var första kvällen som Per nattade Tove fast jag satt i soffan. Jag och Tove mös i soffan som vi brukar och Per hann sluta jobbet innan jag lagt henne. Så när det var dags för sängen gav jag henne till Per så han fick gå upp med henne. Och det funka! Duktig tös [hjärta]
Känns så himla bra att det gå så mycket bättre nu än vad det gjorde för ett år sen. Eller när Tove var 4månader. Då funkade det inte alls, inte ens när dom var hemma själv. Inte för att det hände så ofta men och det är ju säkert därför dom hade så svårt för just nattningarna också. Just för att jag gjorde det annars.
Men nu funkar det! Känns super skönt.
När jag räckte över henne till Per ikväll och pussade henne godnatt så gick dom upp, Tove kollade inte bakåt mot mig en enda gång!! Mammas och pappas älskling börjar bli stor :O

Nu ska jag sova, har ett dag pass imorgon. Kort dag. Jobbar 07.00-14.00.. Så uppgång runt 06.05 imorgon typ. Usch och fy för tidiga morgnar! Man är ju ett monster så tidigt! Och jag tycker det är mycket trevligare att gå hem och sova vid den tiden på dagen ;) Då när alla andra "monster" kommer och ska börja jobba :P Haha

1 kommentar:

♥TrollMorsan♥ Mamma till 11 Troll♥ sa...

Ja fy för att gå upp tidigt... då är jag verkligen ett monster hihi...

Kram på dig!