Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

måndag 11 juli 2011

Dåligt!

Har inte uppdaterat här så bra nu under vår semester, dåligt! Men som sagt så hade vi semester ;) Och inte kommer jag med någon större redogörelse nu heller! Ni får snällt vänta :)

Vi kom i alla fall hem igår eftermiddag. Åt lunch på Mc Donalds innan vi lämnade falköping. Så vi var väl hemma vid 15.30 kanske.
Jag var ju inte ledig mer utan skulle gå på ETT nattpass igår kväll klockan 21.00. Orkade inte köra någon stans och ville ha Tove i sin egen säng nu efter en veckas semester. Plus lite andra orsaker, så Tove nattade jag inne hos grannen. Hon somnade fort, jag med. Dock vaknade hon efter en timme men de va inte några större problem att få henne att somna om innan jag gick hemåt.
Så från det att jag gick upp med Tove igår morse klockan 07.00 och fram till nattpasset startade fick jag sovit EN timme. Men så är det ibland..
Nu är jag alltså hemma MED Tove. Per va inne till 08.30 tror jag det var eller kanske lite längre? Minns inte vad klockan var när han kom in med henne till mig. Fick sovit en timme ungefär. De va skönt de!
Så nu kan jag ju meddela att jag är lagom sliten ;) Men jag får lägga mig när Tove sover sen :) Det ska nog gå bra.

Bjuder på en film och ett foto på min prinsessa. Resten av semestern kommer jag skriva om sen. Kanske ikväll när jag är ensam.


Galningen i vattnet :)