Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

onsdag 20 juli 2011

Rätt

Bokade ingen resa igår. Anledningen var för att jag jobbade och sen när jag kommit hem satt vi bara och prata till 00.30 då vi gick och la oss ;)
Sen sa min lillebror H att vi skulle vänta med att boka tills han kommit hem. Ska försöka få tag i honom idag så han får förklara sig lite mer! Vill ju boka nu, nuu, NUU! ;)
Ska bli så skönt att komma iväg, även om det är ett tag dit. Har ju kollat resor i mitten av oktober. Men ska försöka åka en sväng till liseberg nu när jag fyller år så vi kommer iväg på nåt. Och vet man att man har en resa längre fram att se fram emot brukar det ju inte heller kännas så jobbigt :)

Idag ska jag och Tove handla lite, försöker ju att veckohandla nu istället för att storhandla. Än funkar de bra :) Kanske åker till skövde å man kan kolla lite? Eller nä, de blir nog netto som vanligt. Hehe
Den butiken i Tidaholm är helt okej. Men vissa gånger man kommer dit har alla varor tagit slut typ. Sånt är lite tråkigt men är sånt man får räkna med på netto ;) Brukar vara så överallt. Men i övrigt är butiken bra!
Dom håller ju på att bygga i Hjo nu med. Får se om den blir bättre eller sämre. Lite närmre till Hjo än Tidaholm ju ;) 

Det börjar gå åt rätt håll nu. 

2 kommentarer:

♥TrollMorsan♥ Mamma till 11 Troll♥ sa...

Skönt att få komma iväg på en resa! Hoppas ni får tag i H för att få höra vad han menar :) Ha en toppen dag!

Kram på er!

Anonym sa...

Vi måste också komma igång med handlingen igen ! Jag ÄLSKAR att ha en full kyl och frys :)

Låter inte fel med en semester, jag och Anders ska åka nästa sommar ! <3

/ Paula