Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

torsdag 21 juli 2011

Sierra

När vi gick upp i morse [08.30 börjar bli en vana nu? HOPPAS] så hade vi inte mycket planerat, inte för att man behöver ha något inbokat hela tiden men ändå ;) Haha.. Men så kollade jag lite mail och facebook som jag brukar så direkt på morgonen [inte alls beroende!!!!] så skrev en annan tjej i föräldragruppen i våran slutna grupp, om det var någon som ville komma på fika. Det nappade vi på direkt! Har så svårt att få till träffar nu när några jobbar och det är sommar, så man är ju iväg på annat ibland. Men idag på vår spontana träff var vi alla utom 1.. Slå de ni ;) Vi som inte brukar få till någon bra dag annars fick till det bra nu när vi bestämde 1timme innan ;) Haha

Innan vi åkte bokade jag en resa. Eller inte bara jag men Per gick ut precis när jag skulle gå vidare och boka, så han var ju givetvis med och bestämde han med ;) Om det nu var någon som trodde något annat!? ;)
Vi ändrade våra planer igår kväll, innan har vi ju kollat på resor mestadels till Turkiet. Men vi har inte hittat något hotell som vi varit helt 100% nöjda med. Och när man lägger så mycket pengar på en resa ska man ju vara nöjd också!
Så vi ramlade in på resor till Egypten igår kväll och fastnade för två olika hotell. Men kom fram till att det ena passade oss bättre.
Så i morse startade jag en chatt med en från resebolaget så vi fick svar på lite frågetecken. Efter det pratade jag och Per sen bokade jag resan :)
Hit ska vi:
Hotell Sierra
Sharm el sheik, Egypten.
[Tryck på bilden för att komma vidare till hotellet]

Har även ringt och fixat lite framtidsplaner. Så nu vet jag lite hur jag ska jobba i höst och längre fram. Men hoppas givetvis på mer. Då detta bara är lite. Men bättre än inget :) När jag dessutom ska [försöka] kombinera detta med natt jobb, antingen på in ringning och då alltså bara ibland eller om det blir en tjänst. Ja, det får vi se. 
Men det bästa av allt är att allt börjar bli bättre nu. Det går åt rätt håll! Och det känns jävligt skönt kan jag tala om! Starten jag och Per haft har varit, ja, det har hänt en del! Inga jätte hemska och inga personliga. Men det har hänt en del! Så det hade ju varit skönt om det vänt nu.
Det kan väl bara bli bättre nu? 

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter underbart med semester :)
Skönt att det vänder och allt går bra ! <3
/Paula