Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

torsdag 14 juli 2011

Sked

Idag är det Torsdag. Tove vaknade strax innan 07. Hon lägger sig på nytt men om det är rörelse utanför hennes rum somnar hon inte om igen, så det va bara att gå upp och se glad ut :P
Per kör ju gräs så han är redan ute. Dom skulle väl försöka bli klara idag för i eftermiddag skulle regnet komma.
Hoppas dom hinner bli klara så Per kan ha Tove inatt när jag ska jobba. Jag kör ju hemifrån runt 20.05. Hoppas hoppas! ;)

Ska som sagt jobba inatt, även två nätter till.. :)

Idag ska jag och Tove till Hjo, har BVC tid klockan 14.00. Efter de ska vi nog inte göra så mycket. Jag hoppas att Tove inte somnar i bilen hem efter BVC bara, för då missar jag den sov stunden! Jag måste ju sova när hon sover idag, annars blir natten väldigt tuff!

Har en tokig katt som springer här fram och tillbaka, jätte busig! Kanske för vi tvingade honom att vara inne inatt? Nä, han är en buse! ;)
Anledningen till att vi tvingade honom att vara inne igår var för att vi vaknade av ett hemskt ljud vid 01-tiden.. Då va Tiger ute. Per gick ut på taket genom sovrumsfönstret [har platt tak utanför], klappade händer och skrämde iväg vad det nu var. Kossorna i hagen utanför sprang iväg, dom stod alltså och tittade på vad det nu var som lät. Usch, de lät verkligen hemskt!
Eftersom vi redan förlorat två katter här på kort tid så ville vi inte riskera att de va räven eller något sånt. Så han fick följa med in igen [Tiger alltså ;)]

Igår åt Tove själv, med sked och allt. Dock mest kladd med fingrarna :P När jag tyckte hon va klar och tog ner henne på golvet blev det ett jäkla liv på henne, hon va minsann inte färdig ;) Det är en stark vilja i denna lilla dam!

1 kommentar:

Dessie sa...

Håller tummarna för att P kommer in när du ska köra så det inte blir problem! Duktiga flicka som kan äta själv :D Undrar var hon har fått sin vilja ifrån? :O Haha. Alicia såg precis fiskarna till vänster och sa "Mamma, titta Hannas fiskar! Sååå söööööta" :D Hihi. Puuuuuuuuuuuuuuuuuss <3