Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

tisdag 12 juli 2011

Hjo eller Falköping?

Är ganska nyligen hemkommen från Hjo. Jag tycker det är så jobbigt med arbetsintervjuer. Så svårt! Vad ska man säga och inte säga liksom? Man är så utlämnad, eller är det bara jag som känner så? :O
Men tror nog det gick bra ändå. Kändes okej i alla fall :) Fick mig en liten rundtur också, dock inte på avdelningarna men jag fick se samlingssalen och lite sånt på bottenplan :)
Allt med rekryteringen hade blivit försenat så får inte besked förren efter hon kommit tillbaka från semestern. Och det är i mitten av augusti, hon ska ju fortsätta med det då så tar väl lite längre än så också. Hon trodde väl att starten skulle vara 1/10 i så fall.. Så nu är det bara att vänta! Tråkigt att vänta ;) Haha

Samtidigt vill jag vara kvar i falköping, trivs ju så bra där! Och det skulle komma ut tjänster där med, på natten. Får se när dom kommer ut, skulle vara till hösten. Men hösten är lång ;) Hehe..
Hade varit kul att få en tjänst där!! :)

Aja får vänta och se. Finns inte mycket mer jag kan göra i dagsläget ändå. Har ju mitt sommarvik. nu och det är alltid nåt ;) Synd bara att jag inte kunde få natten hela sommaren, men de får ju lösa sig ändå :) Men lättare med barnvakt och sambons jobbtider med en natt tjänst. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Denna bondgård fick Tove i 1års present :) Hon sitter just nu och leker med det. Pillar på dörrar och trycker på knapparna så det spelar olika melodier :) Hon älskar att sitta själv och pilla. Pratar gör hon som bara den! Så härligt att se och höra :)
Det är rätt ofta som man liksom blir bort skuffad när man sitter med henne på golvet och leker. Hon vill leka själv ;) Men finns det andra barn i närheten leker hon gärna med dom en stund så inte så att hon alltid är själv!



Här är en bild på hela uppställt :)

1 kommentar:

Melinda sa...

Åh vilken fin bondgård, och vad mysigt när hon sitter och pratar så mycket. Det är så härligt när de små grejjar på egen hand och undersöker allt! :D

Hoppas att det löser sig med jobben, men det är klart att det gör! :)
kram