Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

måndag 29 augusti 2011

"Moringa"

Nu är vi inne på sista inskolningsveckan, denna veckan blir inte ens hel för jag börjar jobba i Hjo [personlig assistent] på Torsdag. Så då blir det första dagen för Tove.
Idag va hon där mellan 11 och 15. Hade gått bra :) Hon åt bra, men bankar och skvätter mest med besticken ;) Men det är ju samma som hemma :P
Sova ville hon inte göra i sängen så hon sov i vagnen istället och det hade gått kanon :) 1 timme sov hon. Dom sa det att det kanske hade gått att somna henne i sängen också men första gången hon är där och skulle sova ville dom inte bråka för mycket med henne så dom skrämmer henne.
Men det går u bra att sova i vagnen också.
Imorgon ska jag till Hjo och prata med M på Sigghusberg :) 10.00 ska jag vara där. Så vi har satt inskolningen 9.30-13.00. Så imorgon ska hon bara äta där, inte sova.. Men hon lär ju slockna när vi kommit hem! ;)
Stora tjejen sover ju bara en gång/dag nu mera och blir ju då trött vid 13.00 istället för 14.00.

Jobbade natten som var i falköping. Ska även jobba denna natten. :)

Har smörjt in mig med Mitt nya BODY BUTTER "Moringa" som jag fick när jag fyllde år, doftar ljuvligt :)

När Tove var på dagis innan idag passade jag på att sätta ihop den sista hyllan så nu har vi alla leksaker sorterade och samlade fint :) Ska fota och visa er någon dag. Men det blir först efter att vi ändrat om med tv-möbeln och köpmannadisken :)
Håll er till tåls :)

Nu ska vi snart ta på oss och gå ut till kossorna som vi brukar göra på kvällarna innan kvällsmaten :)

Inga kommentarer: