Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

fredag 2 september 2011

Sveriges reserv huvudstad

Sjukt att det redan är september, SEPTEMBER!!

Har varit en sväng i sveriges reserv huvudstad idag. Fint är där! Åt mumsig mat på Idasbrygga också. Tur att vi hann undan regnet, jag mötte nämligen det påväg mot dagis en timme senare ;) Ibland har man tur.

Sitter nu i min ensamhet med en iskall cola och i sällskap av tv:n. Då var jag kanske inte så ensam ändå? Beror på hur man ser det. Tv:n pratar ju, dock inte direkt TILL mig. Men för mig? Ähh, nu lämnar vi det!
Per är ute och jobbar och jag har precis vinkat av Tove. Hon ska vara hos D och hans mamma idag. Hoppas de går bra! Första gången. D har ju haft henne här hemma innan men inte där borta och över natt. Mammahjärtat som talar ;) haha. Som ni andra mammor vet så kan man vara lite [LIIIIIITE] blödig ibland när det gäller de små liven.

Får se hur planerna blir ikväll, barnlediga och allt :)

Är för övrigt ledig i helgen. Ska pilla här hemma och förbereda inför näste helgs RÖJ! Ska ta tag i vårt nya tv-rum. Det som är gömt och glömt på 60kvm!!!! :D Måste ju bara användas :)

1 kommentar:

Anonym sa...

karlsborg är helt underbart fint=) vi kommer därifrån..
det var inte idas brygga ni åt på då? vid kanalen? har aldrig hört talas om elins brygga=P

spännande att lämna bort henne under natten! vi har också pratat om att barnen ska få sova över hos mina föräldrar nästa helg, får se om jag mesar och inte vill sen=)

kram pernilla