Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

onsdag 26 september 2012

Jobba

Att leva i ovisshet är hemskt!

Jobbar, jobbar och jobbar. Hinner inte riktigt med att skriva här. Sorry! Har i alla fall rensat min kalender i Falköping så nu har jag bara nästa natt och natten mellan måndag och tisdag nästa vecka kvar där. Sen får det räcka för denna gång. Blir för mycket!

Jobbar 82,5% i Hjo så inte så lite ändå ju ;) Natt dessutom! Hehe. Så får hålla mig till det och ta lite extra när det erbjuds där.
Jobbar ju hellre så länge det går i Hjo på min tjänst än att jag ska jobba lite överallt och sen inte orka jobba så länge.

En enkelnatt i Hjo inatt då, bytte ju när dagis hade stängt för två veckor sen så det ska jag jobba igen inatt :P Sen en enkelnatt imorgon i Falköping. Totalt blir det 5 nätter denna vecka.. Och 6 nästa, pust. Tur vi åker på semester sen! ;) Behövs! Snart dags, nu man upptäcker hur nära det är och allt som behöver fixas innan :)

Jag är ju ledig i helgen [3 nätter] men då ska Per iväg så då ses vi ju inte. Sen är jag ledig natten mellan onsdag och torsdag i nästa vecka. När jag sen är ledig nästa gång, ja då är det natten innan vi åker! När ska jag hinna packa!?
VAD SKA JAG HA MED MIG?? INTE MYCKET SÅNA KLÄDER SOM PASSAR JU ;)

Sitter och kollar på UPPDRAG GRANSKNING. Gör du? Hemskt egentligen! Att det får gå till på det viset. Lider med dessa kvinnorna.

Nä jobba var det. Ha en trevlig kväll alla och sov så gott! Det ska jag göra imorgon när ni är trötta och frusna för ni gått upp tidigt ;)

1 kommentar:

Unknown sa...

Förstår att det är jobbigt med ovissheten! När får ni veta?

Orkar inte läsa om ditt jobb, blir helt luddigt med nätetr hit och dit i min hjärna haha :P Trött.. aaaa!

Ooooh, vadå kläder? Du ska väl inte ha så mkt på dig på semestern? Bara att packa massa badkläder och klänningar :D

Uppdrag granskning.. uuuuff!

Puuuuuuss!