Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

onsdag 3 oktober 2012

Glömt!

Redan Oktober! Inne på 3:e dagen till och med. När vi når dag 9 åker vi till Turkiet!! Ska bli så sjukt skönt att komma iväg! :)
Hit ska vi:
Klicka här!

Jobbar massor fortfarande. Men nu har jag tagit bort det jag hade lagt in i min kalender i Falköping, räcker med det jag har i Hjo. För ett tag i alla fall.

Kom på nu att jag glömt fylla i delegeringspapperna. Fan! men är ju ledig under dagen imorgon så få försöka hinna det då eller ta det på jobbet om tid finns. Måste ju lämna in det så jag kan förlänga min delegering ;) Ett år har ju gått nu. Tiden går snabbt när man har roligt sägs det ju! Och det ligger något i det ;)

Nu ska jag göra mig klar för sängen, även fast jag inte är så trött så borde jag lägga mig INNAN jag går över på autopilot och nattvak ;) haha..
Är så dumt att bara vara ledig EN natt. Men har ju jobbat två nätter denna veckan och har 4 nätter med start imorgon, så att jobba denna natten med vore ju helt uteslutet ;)
När jag gjort mina 4nätter är det måndag och MVC besök, lämna Alice och sen ska vi packa packa packa för på Tisdag åker vi. AS tidigt på morgonen!! ;)

Natti

Inga kommentarer: