Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

tisdag 20 november 2012

Sjuker

VAB dag nummer två idag. Blir imorgon med sen hoppas jag hon blir bra snart. Jag jobbar ju nästa gång till helgen men då är det ju inget dagis. Hon ska nog inte gå förrän onsdag eller torsdag nästa vecka så då borde hon ju vara frisk ;)
Tempen visade 39,4 nu ikväll :( Tjockt snor och lite hes. Hostar gör hon på nätterna bara.

Även fast jag inte jobbat har jag ont i fogen, ischias och stel i ryggen. Känns alltså ingen skillnad på när jag jobbar/har jobbat eller när jag varit ledig. Alltid nåt ;)
Sammandragningar har jag lite titt som tätt också. var extremt häromdagen då det kom ganska regelbundet hela dagen, lugnade inte sig förrän på kvällen. I vila eller inte, spelade ingen roll. Tror [ganska säker] att den dära slemmiga äckliga proppen gick samma dag också [den dagen med så mycket sammandragningar alltså], inte hela men säkert en bra bil. UÄK!
Men är ju andra barnet så kan ju bli så tidigt då. Tydligen ;)

Hade ju tänkt jobba minst december ut men vi får väl se hur det blir med det då. Ska till chefen för medarbetarsamtal den 27:e så kanske dags att prata med henne då ;) Hur hon vill det ska gå till, hur jag tänker och lite sånt.

Tandläkarbesök för 2åringar är rätt meningslösa. Undra om dom verkligen hittar några barn i riskgrupper som hon pratade om!?

Fixa fram lite fika. Lussebullar och mjölk? Låter rätt lockande faktiskt :P

Vad gör ni ikväll då?

Inga kommentarer: