Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

söndag 30 december 2012

Glömmer fort!

Jobbat sista passet för detta året. Nu håller jag helg och tre nätters ledighet står på schemat. Sova lite först bara! Är så där lagom trött ju efter en natt på jobbet ;) Väntar bara på att Per ska komma in så jag kan gå och lägga mig.

Har en liten i magen som nog försöker tränga sig ut eller nåt. Klämmer nerver och grejer där nere! Ont gör det i vilket fall som. Ilar och strålar och låser sig. Men så är det ju när det fixeras och bökas där vid "utgången" ;)
Kan dock inte minnas det kändes så här med Tove. Men man glömmer fort.

Ska leta upp lite uppgifter från förra barnmorske-besöket så jag kan dela med mig här också :P

Natti

Inga kommentarer: