Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

fredag 28 december 2012

Jul

Då var julen över. Vi var nere i Skåne hos mamma, Thomas, William och Måns :-)
Lördag till onsdag.
Träffade tomten och Tove fick massa paket. Hon var skeptisk i början men sen gick hon fram själv till tomten :-P

Förkylda har vi blivit. Blä. Hoppas vi slipper detta snart! Toves hosta är bättre i alla fall. Men både hon och jag är jätte snoriga.
Känns som jag trycker ut ungen varje gång jag snyter mig! Men det gör jag ju givetvis inte men ändå ;-)

Idag har jag och Tove invigt assistenten. Vi bakade schackrutor och kladdkakemuffins :-)

Natta mat på jobbet tror jag det blir ;-) lite av det i alla fall.

Nu har vi fikat klart så nu ska vi borsta tänder och ta på nattblöjan. Sen är det lite bompa och sen sängen för oss båda!

Jobba inatt och lördagsnatten också.

Vad ska ni göra i helgen?

1 kommentar:

Unknown sa...

Du har TRETTIO dagar kvar!!! gaaaah! Haha :D Såg det nu i din räknare :P hihi.
Räligt med baciller, hoppas ni blir friska snart!
Vi ska fixa här hemma, köra grunkor till tippen... och baka mer pepparkakor :D
Puuuuuuuss <3