Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

måndag 21 januari 2013

39+0

Ny vecka idag. Inte bara i almanackan utan även i graviditeten! Inviger vecka 40 idag [39+0]. Sjukt att det bara är 7 dagar kvar till BF! Tiden har verkligen gått snabbt denna graviditeten. Vet att jag sagt det innan men det är verkligen så!
Första veckan jag är hemma från jobbet också. Känns lite lagom konstigt men har fått en del gjort ändå och det känns nu vill jag lova. Man är ju inte lika smidig som innan direkt ;)

Denna veckan är alltså ganska tom, inget planerat förutom dagis för Tove tre dagar [måndag-tisdag-onsdag] och så har jag BM-besök på fredag om jag inte fött innan vill säga.. Men det är jag inte allt för hoppfull om :P Känns ganska långt bort fast det kan ske NÄRSOMHELST!! :O

Inga kommentarer: