Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

fredag 11 januari 2013

Hur har det gått till?

Nu är det fredag igen. Jag är fortfarande långledig, går på igen på tisdag klockan 21:15. Har då två nätter, den ena är en extra natt. Sen är jag ledig en natt och går på igen på fredagen. Har även där två nätter.
Skulle haft tre nätter men satte ju den 20e till chefen, att jag skulle gå hem då.
Borde ju vara dags att gå hem då tyckte jag. Så där 8 dagar innan beräknat ;-)
Men just nu känns det så långt borta! Redan liksom. Är inte redo! Men samtidigt går det ju inte att jobba hur länge som helst heller. Någon gång måste man ju gå hem. Och de flesta som ska ha ungefär samtidigt som jag har ju gått hem för länge sen ;-) Även de som ska ha om typ två månader har gått hem från sina jobb.
Är kanske jag som är konstig då då som fortfarande jobbar?

Känns i vilket fall konstigt att när jag går av nästa söndag, då gör jag det för en ledighet på två månader. Vilket inte är så lång tid men efter det kommer jag testa ta 6 nätter fördelat på 5 veckor.

Och dessutom kan ju bebisen komma när som helst nu! Även fast jag inte slutat jobba än :-P lite skrämmande faktiskt!

Idag ska jag till barnmorskan igen. Så vi ska snart byta om från pyjamas till vanliga kläder ;-) hur det ska gå sen när vi ska lämna på dagis redan 9 på morgonen låter jag vara osagt :-P

På måndag är det veckobyte igen! Vecka 39 den gången :O

Inga kommentarer: