Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

måndag 28 januari 2013

Tjoooooock smoooooock! ;)

Självaste BF-dagen idag då. Den kom och den gick. Ja, än är det tre timmar kvar men chansen att liten skulle komma på de tre timmarna är ju rätt liten tyvärr :(
Detta datumet är enligt ultraljudet vi gjorde i vecka 18. Ska vi gå efter ultraljudet vi gjorde i vecka 10 OCH enligt sista mens [samma dag jag tog ut spiralen] är det BF på Onsdag, alltså den 30:e.
Så nu tycker jag vi kör på en kompromiss lilla bebis och väljer imorgon som födelsedag. Okej!? Bra då är vi överens! ;)

Dagen idag har spenderats på stan. Jag har klippt mig, blir allt för lång tid mellan de dära frisörbesöken! DUMT! Får ju ta så mycket när jag väl sätter mig i frisörstolen :( Men nu är det bra.
Var in på H&M för att köpa amningsBHar. Hittade en söt body med. Synd bara den inte fanns i storlek 50, men 56 fick det bli. Mössa och byxor följde också med i det paketet. Två par sockar köpte jag med och 7par strumpor till mig.

Upp och ner för trappor lite överallt. Kycklingspett, ris och jordnötssås till lunch :)

Till Ica maxi för att kolla på morgontofflor till min kära sambo ;) Köpte även hårfärg, tandkräm, schampo och lite sånt smått och gott. ;)

Sen vart klockan dags att hämta på dagis.

En del mensvärk har jag haft idag, men inget nu. Gör dock ont när liten skruvar på sig och håller på där inne. Strålar ner i ljumskar och grejar. AJ!

Här kommer en bild på tjooooooooooock smoooooooooocken! ;) Vecka 40+0

Inga kommentarer: