Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

onsdag 30 januari 2013

En pojke!

Onsdag idag. Vi började dagen efter att klockan ringt 08:00. Väckte Tove som i vanlig ordning sover vid den tiden. In på toaletten för alla bestyr där inne sen fick hon välja kläder. Svårt det där. Men till sist hade vi fått ihop kläder till hela kroppen. Två par byxor och INGEN tröja är ju inget att föredra kanske ;) Eller klänning och strumpor, inget på benen ;)
Ner och äta  frukost sen iväg till dagis :)

Jag passade på att handla lite i Hjo. Yoghurt, mjölk och toalettpapper bland annat. När jag sen kom hem tog jag tag i disken, la in en maskin tvätt och dammsög här nere. Sen hamnade jag här i soffan med både dator och tv igång ;)
Ska snart fixa lite mat. Blir nog hemmagjord potatismos och fiskpinnar. Tillsammans med kokta herrgårdsgrönsaker :)

Nu när jag skriver här ligger det en stor svart luden sak bredvid mig och sover, den andra lite mindre ludna saken ligger i fönstret och sover lika djupt ;)
Seg dag med andra ord.

Har inte drömt så mycket denna graviditeten. Men i morse när jag vaknade kom jag ihåg detta:
Jag födde en söt liten kattpojke hemma i badrummet. Allt gick snabbt och smidigt ;)
Haha. Vart får man allt ifrån!?

Inga kommentarer: