Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

söndag 23 juni 2013

Söndagen innan måndagen.

Idag är en riktig slappedag! Inte många saker gjorda, har startat en omgång disk som jag glömde starta innan vi la oss igår.

Jag och Tove har kollat på Emil och musse om vartannat hela dagen ;-)

Ellen sov en timme knappt till klockan tio. La henne igen 11:30 och hon sover än! Fast nu när jag skriver så börjar det låta lite e babyvakten ;-) Är väl alltid så, att när jag säger eller skriver något om sovande barn. Ja då vaknar dom. Haha.
Men efter tre timmars är man kanske helt utvilad!? Haha.
Ny rutin kanske? Lika dant igår. :-)

Härligt med lite egentid med Tove också.

Fick sova liiiite längre idag än de andra dagarna. 05:30 vaknade jag idag. Då var båda sovrumsdörrarna öppna, hunden kom Precis in i sovrummet igen. Hon kom nerifrån. Tove var också nere. Hmm. Så hur länge hon varit vaken kan man ju fråga sig. Och vad hon gjorde nere.

Köpa sig en till babyvakt kanske!? ;-)

Inga kommentarer: