Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

måndag 24 juni 2013

Sov unge sov.

Ellen vaknade en gång extra för mat när vi la oss. Äter ju inga mängder men ändå ska hon ha.vaknade sen som en klocka 04:22 som vanligt. Och jag hann knappt lägga mig ner igen när nästa vaknar. Också samma tid som vanligt numer, tyvärr. 04:36. Hade hin bara somnat om så. Men hon ligger vaken än.  Blir helt hålet hysterisk om jag reser mig eller säger jag ska lämna rummet.
Varit så här sen vi bytte säng. Aldrig varit så innan.
Blir så leds...

Nu ligger jag i siffran, satt igång Emil på datorn till Tove. Hörde alarmet i babyvakten och strax därefter hördes Ellen. Så nu har hon fått ny blöja och ligger i babysitter, nöjd än så länge. 

Tur jag har tre energidrickor i kylen. Kan bbehövs denna dagen då ögonen redan svider av trötthet, efter två timmars vakenhet. Dagen har inte ens börjat för de flesta. Snart klä oss och äta frukost. Dagis senare men är ju inte förrän om tre timmar....

Fotot tog jag igår. Hon klättrade ju i skafferi för ett tag sen. Detta är det nya. Hon tar stolen dit så fort hon får chansen ;-) Så nu har godset flyttar till skåpet ovanför skafferiet. Mohaha. Elakt kanske men hon kan som sagt ställa sig så massor av gånger varje dag och SP oftast ska man inte äta godis :-P

Inga kommentarer: