Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

måndag 15 juli 2013

Besök :)

Haft besök av Jessica och hennes son och Jenny nu sen i Torsdags. Trist med avståndet så det inte blir så ofta :/ Men dessa dagarna har varit kul och med många skratt ;) Synd tiden går så snabbt bara :(
Kul för barnen med då det bara skiljer 6 månader mellan dem.

Besöken avlöser varandra så här i semestertider ;) Dom åkte efter lunch och i eftermiddags kom Pappa och Sussi hit :)
Åt och ska ses mer imorgon. Jag och barnen ska till Ortopedtekniska 08:15 först bara. Tiigt som satan men fanns inget att välja på nu i semestern.. Får väl se hur det går, Ellen brukar ju äta frukost runt 08 och då måste vi ju vara åtminstone på parkeringen.
Är väl förvisso inte någon risk att vi försover oss eller så då Tove brukar vakna ett par timmar innan 08 nu för tiden :/ Men Ellen brukar sova lite längre. Jaja, vi får ta det som det kommer.

Blir bjudna på mat senare på dagen i pappa och Sussis stuga, tillsammans med Pers mamma och småsyskon :)

Få tid att lämna tillbaka vagnen vi lånade när vi campade också. Ska ringa/maila och skälla lite imorgon om jag inte hört/sett något under dagen.. 2 månader utan vagn och väntar fortfarande. Har 600g tillgodo innan liggdelen är urvuxen på vikten. Längden har vi ungefär 3-4cm kvar på.. Och eftersom den inte är rektangulär i botten och toppen så nuddar hon vid kortsidorna både uppe och nere nu :/
Sittdelen saknar bygel då den är sönder och Ellen kan inte sitta så stadigt för den än så det är inget alternativ ens..
Får köra med extravagnen som vi inte kan köra på någon annat underlag än asfalt med. Obefintliga stötdämpare och svårstyrd trehjuling är ingen bra kombination. Dessutom är vagnen felvänd, ser inte ungen när jag puttar den framför mig :/ Tar emot då jag vände Tove bort från mig när hon var strax innan 2 ÅR!!

Men men.. Drömmer mig bort efter en Ozone. Drömma kan man.

Hoppas på bättre väder imorgon och liiiiite sovmorgon? Önska kan man.

Fick sova längre dessa dagar då J och J varit här då dom tagit barnen, är värt massor! Tack tjejer :)

Har rättat till länken i förra inlägget innan för er som inte kunde se det.

Inga kommentarer: