Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

torsdag 18 juli 2013

Väntar fortfarande

Ja som rubriken säger väntar jag fortfarande på hjul till min vagn. Bara två månader nu. men ja det är ju semester.. Skiter jag i! Det var inte semestertider när jag bad om nya då de andra inte höll luften!
Ringde igår och hon skulle ringa eller maila under dagen då hon satt i bilen just då [!?!?] men har fortfarande inte hört ett knyst!
De sa i ett mail den 7 juli at jag skulle få hjulen i början av nästa vecka. Det är snart tre veckor sen nu..

När vi var på BVC i förra veckan visade även siffrorna att vi snart har vuxit ur liggdelen på vagnen både med längden OCH vikten! Kan inte byta till sittdel då hon sitter som en påse nötter i den. Så vad ska man göra då!? När man inte får en chans att använda liggdelen..

Köp ALDRIG grejer från Dinbarnvagn.se!!!

Nu ska jag passa på att duscha och hoppas vi har vatten nu. varit utan i princip hela dagen då en slang hoppat av till kossorna här utanför så vattnet bara rann ut i sanden, bokstavligt talat! ;)

Sen sova.. Natti.

Inga kommentarer: