Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

lördag 20 juli 2013

Sista

Om en vecka kan jag inte längre säga att jag är 25år. Fyller år på lördag och de flesta säger att jag blir 26år då. Vilket jag har svårt att inse själv ;-) Haha. Men så är det. Barnen blir äldre men föräldrarna stannar upp i åldern? Eller så var det kanske inte..

För de som tänkt fixa något till mig önskar jag mig litet bidrag till köpa-vagn-kontot :-)

Och nej. Jag har fortfarande inte hört något från butiken. Synd det är så långt dit annars hade jag åkt dit och vänt upp och ner på stället dör lääääääänge sen!

Ha en trevlig lördag ni som kikar in här.

2 kommentarer:

Fiia sa...

Då är det alltså idag du fyller ?
Hipp Hipp Hurra, Hurra, Hurra!! :) Grattis på födelsedagen, och du.. 26 är ingen ålder ;)

Hoppas allt är bra med er allihopa!
Kram Fiia

Fiia sa...

Det låter bra, med oss är det bara fint! Lite ångest över att min semester är slut :(