Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

torsdag 12 september 2013

Träff

Idag laddar vi för träff i Skövde. Lite nervöst då jag bara träffat en av mammorna förut. Men ska nog gå bra :-)
Har ju pratat med dom i föräldragruppen på Facebook i 1,5 år ungefär. Tänk va tiden går fort!
Vad mycket som hänt på denna tid. Både riktigt bra grejer och lika hemska grejer.

Hade hoppats alla bodde närmare varandra men långa sverige är rätt stort ändå så visar väldigt utspridda tyvärr. Några nere i Skåne, några i Dalarna och en del mittemellan ;-)

Just nu ligger jag i soffan. Segt att gå upp runt 06 varje dag ju ;-)
Framförallt när man har svårt att lägga sig i tid på kvällen. Släckte nog vid 23 och var uppe en gång med Tove och en gång med Ellen inatt innan båda vaknade en stund innan 06.

Dock sover ena nu igen och andra leker i lekrummet. Hon tyckte jag skulle blunda och ligga här, inget mig emot ;-)

Se om det finns vatten att tvätta håret i innan vi ska åka vid halv tolv. Inte alls säkert tyvärr. Och jag orkade inte duscha när vi gick upp då innan 06. Suck.

Inga kommentarer: