Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

lördag 14 september 2013

Drar mig för det.

Trots det är lördag började dagen i vanlig ordning lite innan 06. I alla fall för mig och Tove. Ellen tog sovmorgon till 07:15.
Lagom till Ellen skulle sova förmiddagslur gick vi ut. Rasta hund och barn.

Sen gick vi och kolla lite på fåren, dom skulle delas upp och avmaskas.
Tove åkte lastmaskin med pappa. Hjälpte honom att slänga plast. Stolt som en tupp! :-)

Plockat lite äpple, ska nog plocka ner plommon sen då de vi tog igår snart är slut ;-) Man får klättra lite fint på stege för att nå nu :-P

Jag och Tove har haft lite lördagsmys i soffan nu när Ellen sovit middag. Ellen sov inte så länge, sitter på golvet och leker lite nu istället medan jag och Tove sitter i soffan och kollar på 'mästerdetektiven Kalle Blomqvist' :-)

Fylla i lappen också inför besöket på onsdag.. Drar mig för det men det måste ju göras.

Inga kommentarer: