Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

fredag 12 november 2010

Babysim :)

Idag va första gången på babysimmet.. Vi älskade det båda två! :) Va hur mysigt som helst och jätte fint bad! Nu såg jag ju inte äventyrsbadet utan bara rehab-basängen.. Men de va fint! Och på vägen in dit gick man förbi bowlingen och massa annat skoj :)
Tove va jätteduktig, fick nappen sista 7 minuterna och då va de kul igen :P Smaka på de salta vattnet va också skoj ;) Hehe.. Tur de inte e så himla salt då ;) Hehe...
Hon va ju lite trött redan innan vi kom dit, somnade typ 7 minuter innan vi va framme och sen sov hon ju inte mkt mer.. Men gick ju som sagt bra ändå! :) I bilen hem somnade hon direkt :P Ansträngande att bada :) Och nu har jag lagt henne i vår säng så nu sover hon igen, behövde hon! Så blir kanske hennes humör hanterbart ikväll ;) Hehe..

Annars händer de väl inte så mkt ikväll.. Idol på tv och jag hoppas jag kan se lite av de iaf.. Men alla program sänds ju på en väldigt dum tid!! Mitt i läggningen ;) Men så e de :P Tur man kan se de på nätet i efterhand om man missat ngt ;)

Fick sms om att min mobil har kommit till ica.. Tror de va den iaf ;) Haha.. Har ju inte beställt ngt så.. Hade ju gärna velat åka å hämta den nu, bums! Men de går ju inte.. Får se om jag kan hämta ut den imorrn.. För vill ju ha tillbaka min telefon, den kan jag ju fota med.. Om den e lagad vill säga! Men de hoppas jag på.. För dom har ju inte sagt ngt annat..

Men önskar ju mig som sagt en digitalkamera i julkalpp ist, då mobilerna bara går sönder! Har 8,1 megapixlar i min mobil och hade gärna velat ha ngt lite bättre än den :) Typ 10 eller 12.. Men får se hur de blir..

1 kommentar:

Madde sa...

Visst är det kul med babysim:) vi har en Canon systemkamera 500D den är jättebra