Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

lördag 13 november 2010

Glömde..

Skulle ju påpekat gårdagens datum som va lite kul tyckte jag, men så glömde jag de :P Haha.. Men för er som inte hängde med så var den 10-11-12 igår ;) Såhär kan de ju bli nästa år med sen dröjer de nog tills nästa gång ;) För då måste de ju börja om igen, ellerhur!? Såhär "tidigt" på morgonen är man inte riktigt okej i mattehuvudet!! ;) Haha

Ska ta tag i disken, då den inte tar hand om sig själv tyvärr :( Sen va jag lite sugen på att baka, lussebullar och kanelbullar tror jag de blir.. Kanske kladdmuffins med?

Tove somnade i gymmet idag med :) Jag satt brevid henne en liten stund då hon gnällde men så va hon ju trött så då somnade hon på plats ;)

Nähäpp, klä på sig?

Inga kommentarer: