Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

torsdag 11 november 2010

Första-hjälpen kurs

Jaa, som rubriken berättar ska jag på första-hjälpen kurs idag.. Inte som vanlig utan hur man gör på små barn.. Så de ska bli intressant! Kan ju vara bra tkr jag.. Och som de ser ut nu ska Per ha Tove då.. Med tanke på vilken tid det är.. 18-21.15.. Jävligt dum tid om ni frågar mig!! Man fick ta med barnen om man ville, men klockan 21.15 ligger iaf min unge i sin säng och sover!! Skulle hon följt med mig så hade de blivit sent för vi e ju inte hemma förren tidigast 21.35.. Beroende på väder och om man slutar precis kvart över eller inte..
Får se hur jag gör nästa vecka, då e de del två av kursen, samma tid och Per är då inte hemma.. Han åker på onsdagen och kommer hem sent på torsdagen :(
Aja, de löser väl sig.. Men känns inte lönt att åka dit med tove med tanke på hur hon är vid den tiden på dygnet ;) Och mat och sånt..

Och imorrn börjar babysimmet :) Ska bara försöka luska ut vart badhuset ligger :P Haha.. Har sett på karta men fattar inte riktigt och ingen som förklarar för mig heller... Jaja..

Så jävla retligt att jag inte får över fotona från digitalkameran :( Sladden verkar inte funka eller nåt :(

Snart ge tove frukost, kanske ska äta lite själv med?

1 kommentar:

Lisbet Lindell sa...

Nyttigt med sån kurs men himla trist att dom lägger den så sent, vid den tiden finns det ju bara en sak man kan göra, slappa i soffan ;)

Kram på er! <3