Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

söndag 21 november 2010

Blurk!

Hoppas verkligen att dagen blir lugn och bra idag! För ngt annat orkar jag fan inte med.. Tog upp en omöjlig unge igår och la henne igen vid 02.10, då somnade hon efter en nappinstoppning.. Jag somnade kort därefter.. Innan dess försökte jag och provade med allt, men inget funka! Jag hann ju inte ens lägga mig i sängen förren hon började gapa igen och kände inte direkt för att stå vid hennes sängkant å frysa röven av mig!
Sen vaknade hon ett antal gånger inatt med.. Fick lite mat vid 05, men som vanligt så vill hon ju egentligen inte ha.. Men nappen hjälper inte.. Suck!
Tog över henne till mig vid 06 tror jag klockan va.. Jag gick upp vid 08.10 eftersom att jag skulle jobba en halvtimme, 9-9.30.. Hade helst velat ligga kvar men man kan väl inte få allt?

Nu sover flickan och jag sitter här.. Hade förvisso varit skönt att sova lite, men blir ju bara ännu tröttare sen när jag vaknar då.. Så e väl lika bra att hålla sig uppe då.. Ska dock ta på mig ngt mer för jag fryser idag igen :/
Snart kommer Per in igen, han e ute å jobbar en snabbis.. Fodrar och sånt.. Kanske ska äta frukost när han kommer in? Men vet inte om jag är så sugen..

Inga kommentarer: