Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

tisdag 21 december 2010

Ööööhh!!

Har inte orkat uppdatera innan.. "Bonna" förkyld, tung i huvudet och slemmig i halsen.. Tappar rösten med jämna mellanrum med.. :/
Jobbat nu måndag och tisdag.. Så nu e jag ledig tills måndag :) Skönt de med tanke på hur min näsa är och sånt.. Köpte ett sånt paket med pappersnäsdukar, 18 paket med 10 näsdukar i varje och på en dag hade jag använt 16 av de 18 paketen!! Så fick snällt köpa nytt idag, för de glömde jag ju igår :(
Jobbigt.. Och ja!! Man får klaga ibland.. De e ju min blogg ;) Haha..

Idag har jag bakat lite julgodis :) Här har ni recepten på de jag bakade :) Fast ist för bara mörk choklad i de första tog jag två mörka och ett ljust.. Och i de andra två ljusa.. Köpte marabou choklad ist för block eller annat ;)

Postat tradera paket och Alicias julklapp med :) Ska slå in ett paket nu som ska skickas imorrn också tradera ;) Fick en julklapp till tove idag på posten och en avi om en julklapp som ligger och väntar på ica i hjo.. :)

Nu ska jag nanna..

Inga kommentarer: