Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

onsdag 22 juni 2011

Bokstaven [Z]

Zoegas dricker jag inte. Jag dricker inte något kaffe alls för den delen ;) Urk! Antar att jag inte är vuxen än? Eller nä, föresten! Man kan vara vuxen UTAN att dricka kaffe! :) Men om jag ska vara ärlig så känner jag mig som, som 19år? Har nog stannat av där lite :P Men jag blir ju snart 24! För det va 24 väl? Exakt 1 månad och 5 dagar kvar, för er som ville veta ;) Ni andra kan ju blunda :P Haha

Zebra/Zebror är fina djur. En häst fast randig i svart och vitt ;)

Zombie är jag ibland, eller jag känner mig som en i alla fall! När man inte får sova tillräckligt till exempel. Men som jag berättat tidigare har det vänt lite nu :) Idag vaknade Tove till vid 06.00 men somnade själv om och nästa gång hon vaknade var 08.00 :) Då gick jag in till henne :) Gullunge! :)

1 kommentar: