Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

onsdag 17 augusti 2011

Svårt?

Har nyss tagit stygnen på mina stortår. Opererades mot [eller säger man för?] nageltrång förra veckan. Så idag va de dags att ta bort stygnen som sagt. Pratade med ssk på jobbet i måndags och dom kunde ta dom imorgon men jag tänkte att jag kunde prova själv först ;) För så svårt kan det väl inte vara? Och det var det inte ;)

Annars har vi bara tagit det lugnt idag. Gick upp vid 9. Men imorgon blir det jobb som vanligt. 6.45-15.45 i Falköping. Sista passet på sommarschemat.

Ska till Skånes Fagerhult på fredag. Och hem igen på Lördag. Ska ju jobba då. I Hjo. 17.00-22.00..

Här kommer några foton från senaste tiden :)





3 kommentarer:

Anonym sa...

gud så söt tove är! så himla gulligt med lockigt hår tycker jag=)

jag kan fortfarande inte kommentera genom mitt konto, fattar inte vad som är fel.. står bara att mitt konto inte fungerar att kommentera andra bloggar med..=/

kram pernilla (pernisblogg)

♥TrollMorsan♥ Mamma till 11 Troll♥ sa...

Så söt hon är lilla sessan :) Ja du med såklart ;)

Massor med kramar till er!

Fiia sa...

Vad söt hon är! :) Hur har ni det ? dagisdax för Tove snart ?

Kram