Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

fredag 14 september 2012

100%

Fredag och helg, jobbhelg för min del. Kort helg med "bara" två nätter istället för tre. Så går med andra ord av på söndag morgon.

Ta med lite papper som chefen ska fylla i och en lapp jag fyllt i som hon ska ha tillbaka. Är om omplaceringsmöjligheter i samband med graviditetspenning [hette havandeskapspenning innan]. Hon föreslog ju att jag skulle söka full och så får vi se vad jag orkar med sen. Får man beviljat 100% så går det ju att minska om man känner att det blir för mycket att vara hemma på.
Den lapp jag ska lämna tillbaka är vilka nätter jag tänker att jag ska ta själv när jag inte ska vara hemma längre. Alltså ca två månader efter att liten fötts, så från och med mars någon gång som det ser ut nu.

Jag pratade ju om att ta 8 av mina 15 nätter men ser ut att bli 6 istället.

Igår var jag med Tove på öppna förskolan. Sopplunch är det på Torsdagar. Kräftsoppa igår som var mums! :) Tove gillade den hon med.

Idag har vi bara tagit det lugnt, jag ska ju jobba inatt. Hade tänkt åka till Hjo och köpt ben till Alice men blev inte så. Får ta det på Söndag istället eller nåt.

Orkar inte skriva mer nu, något kom emellan. Tappa lusten. Blä!

Inga kommentarer: