Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

lördag 15 september 2012

Lördag?

Lördag, eller är det Lördag? Jo det är det. Haha. Lite smått förvirrad och inte bara i dagarna! Men det bjuder jag på, trots det är jobbigt emellanåt. Kan inte göra så mycket åt det, tror jag?

Känslan av att vakna upp i ett tomt tyst hem, var hemsk! En liten tår var nära att tränga fram. Fy! Visst, Alice var ju hemma och blev glad när hon upptäckte att hon inte var ensam hemma ;)
Men brukar ju för det första bli väckt lite tidigare, vaknade av mig själv 16:40. För det andra brukar det vara Tove som väcker mig eller i alla fall Per. Men ingen av dom var hemma!
Tove skulle till Barnvakt eftersom Per skulle jobba och iväg ikväll. Så hon blev tydligen lämnad runt 14:00. Går säkert jättebra där för henne, hon har ju vart där innan och tycker det är superkul! :)

Själv ska jag jobba en natt till. Så får vi se vem som hämtar hem Tove imorgon. Hon ska hämtas "tidigt" eller ja inte egentligen men för en som inte kommit i säng förrän typ 08:30 på morgonen är det ju tidigt att gå upp senast 12:00 :P Men finns ju fler alternativ och tur är väl det ;)

Snart dags för jobbet igen, inte varit vaken särskilt länge men så är det ju när man jobbar flera nätter och idag sov jag ju lite extra länge med ;) Synd bara när man kan sova hur länge som helst eller i alla fall till 20:25 och då vaknar man bara en timme senare än vad man brukar. Lite surt men finns inte mycket att göra åt det ;) Ännu mer retligt när jag inte kom i säng förrän närmare 10 snåret. Men men :P Nädå, jag är inte bitter! ;)

Nä nu tappade jag tråden så lika bra att avrunda här då ;)

1 kommentar:

Unknown sa...

Var har Tove varit? :) Hoppas hon haft kul iallafall! Gått bra att jobba? Haha jag somnade vid halv tre inatt.. lagom trött när Alicia hoppade på mig halv 6 :O
Liten väger 373gram nu :D woohooo :D hihi. puss!