Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

fredag 26 oktober 2012

Någon som har??

Ska lägga mig nu. Imorgon ska jag och Tove roa oss med att sortera för små kläder tänkte jag. Om min rygg orkar med det, men en liten stund i alla fall ;)
Så ska vi klippa av alla lappar på de nya kläderna. Undrar om det kommer finnas en flicka med beslutsångest då när det ska väljas kläder för dagen ;) Haha.
Brukar i vanliga fall bara visa två alternativ, annars går det liksom inte. Hon väljer ett plagg och tar på det till hälften sen ångrar hon sig och ska ha det andra och sen det tredje osv. Haha..
Och med tanke p att det var rätt många byxor och tröjor som vi ska klippa lapparna på, ja då kommer det ju ligga en del framme. Även allt det som ska läggas undan som är för litet.

Aja, det tar vi då! :)

Ska se om vi inte kan komma på någon annan bättre lösning för hallen innan vi hittar/köper en garderob och så för förvaring. Vet bara inte hur det ska gå ihop?
Ungefär en sån här garderob är det jag söker. Denna har måtten 150*37*236.

En sån här hade jag också velat ha:

Fast i trä och i gammal stil. Får kanske kolla lite loppisar eller nåt? Borde ju finnas! Sen vill jag ju ha garderober på ena väggen med. Såna enkla från IKEA men de smalare modellerna som är drygt 30cm djupa. Inte så vanliga då jag bara hittat de djupaste begagnade. Får väl bli nya då, någon gång.

Någon som har något av det??

Är ju så mycket man vill ha.

Kolla de bilen innan. Helt okej. Nu i mörkret i alla fall. Just nu byts det däck på den så man kan köra lite mer lagligt med vinterdäck på i detta vädret. Minus ute nu ju! Brrr..

Alice sitter och kollar ut genom fönstret, hon hör ju dom när dom bökar och joxar i källaren med bilen.

Nä nu ska jag lägga mig.

Inga kommentarer: